Një komandant i Boeing 737, i kontaktuar nga italiania “corriere dell la sera” ka shpjeguar shkaqet e mundshme të rrëzimit të avionit në Kinë dhe roli i kutive të zeza.
“Është e pamundur dhe jo shumë serioze të gjesh shkakun pak orë pas rrëzimit të avionit kinez. Por duke kryqëzuar të dhënat e papërpunuara të ofruara nga faqet e gjurmimit dhe videot e disponueshme deri më tani, lista e hipotezave mund të kufizohet në disa linja kryesore: një problem serioz teknik me kontrollet e fluturimit ose një gjest i qëllimshëm, nuk shoh asnjë shpjegim tjetër”, shpjegon ai.
Piloti kërkoi të mbetet anonim sepse nuk është i autorizuar nga transportuesi i tij për të folur në publik dhe sepse pilotët zakonisht priren të mos e bëjnë këtë në mënyrë të qartë në aksidente që përfshijnë kategorinë e tyre.
Ai shprehet se vetëm dy kutitë e zeza – duke shpresuar se ato janë të paprekura dhe të dobishme për hetimin – mund të thonë edhe shkakun.
Megjithatë, piloti insiston për dy hipoteza.
“Duhet të mbahet mend se çdo aksident është një grup shkaqesh që i paraprijnë ose pasojnë shkakun kryesor. Por nga ajo që mund të shihni, Boeing Lindor i Kinës po zbret drejt e duke u fluturuar. Ose kolegët kanë humbur përdorimin e kontrolleve të fluturimit sepse diçka në bord është prishur ose sistemi ka dalë jashtë funksioni ose ata qëllimisht po e fluturojnë atë në tokë”.
Ai thotë se ajo që i bën përshtypje është se aeroplani, siç thonë në zhargon, nuk rrotullohet, por zbret pothuajse vertikalisht drejt tokës.
Një shenjë se ose asgjë nuk mund të bëhej në bord ose se ishte vendosur të bëhej pikërisht kjo.
Piloti e ka përjashtuar çorientimin hapësinor në bord.Corriere Dell la Sera