-sidi education-spot_img
17.5 C
Tirana
-sidi education-spot_img

Çfarë plani ka Chiara Ferragni për të kapërcyer periudhën më të errët?

Kryesoret

Në profilin e Chiara Ferragni-t në Instagram me 29 milionë e 500 mijë ndjekës, gjithçka është ende e heshtur, më shumë se një javë pas gjobës së Antitrust dhe stuhisë që nisi fillimisht me pandoro dhe më pas me vezët e Pashkëve që ajo sponsorizoi.

Pak ditë më parë, bashkëshorti i saj Fedez iu rikthye përditësimeve në rrjetin social, duke ndarë një sërë videosh me fëmijët e tij, por ende nuk ka asnjë gjurmë të gruas së tij, të paktën në internet.

Reperi, duke parë videot e tij, ka qëndruar në Milano për të festuar Krishtlindjen. Planet e familjes do të kishin ndryshuar, ndryshe nga ajo që tha në mes të dhjetorit:

Krishtlindje në shtëpi? Djema, çfarë pyetjesh po më bëni?”, u shpjegoi ndjekësve të tij 14 dhjetorin e kaluar, para stuhisë, “Sipas mendimit tuaj, a mund ta kaloj Krishtlindjen në shtëpi unë i martuar me Chiara Ferragni? Kemi një udhëtim me dorashka, ski, pesë mijë shtëpi të rezervuara tashmë dhe katër eksperienca të tjera.”

Por sipërmarrësja dixhitale, siç raportohet nga gazeta ‘La Stampa’, vendosi të heshtë publikisht, por të përgatisë një plan veprimi për të kundërshtuar rënien e imazhit dhe për të mbrojtur kompanitë e saj.

Ferragni do t’i drejtohej firmës’ Gianni e Origoni’ për çështje juridike, korporative dhe civile, dhe avokatit Marcello Bana për aspekte të ligjit penal dhe, së fundi, agjencisë së komunikimit dhe reputacionit të internetit, e udhëhequr nga CEO dhe themeluesi Auro Palomba, i cili do të duhet të kujdeset për rikthimin e besueshmërisë së imazhit dhe markës së Ferragni-t.

Detyra ndoshta do të jetë të ruajë kontratat që sipërmarrësja ka me markat e mëdha ndërkombëtare, nga Pantene te Pigna, Morellato dhe Nespresso.

/5pyetjet.al

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Më tepër

- Advertisement -spot_img

Lajmet e fundit