-sidi education-spot_img
22.5 C
Tirana
-sidi education-spot_img

Roma zbulon se ka La Gioconda, ishte fshehur në një depozitë në Montecitorio: “Mund të jetë e Leonardos”

Kryesoret

Një kopje e Mona Lizës e humbur prej vitesh në depozitën Montecitorio del në dritë. “Është bërë në punishten e Leonardos, ndoshta me ndihmën e tij”.

Pas analizave u konstatua se piktura është e shekullit të 16-të, vjen nga koleksioni Torlonia dhe me një radiografi me rreze infra të kuqe u zbulua se disa korrigjime janë identike me Mona Lizën në Luvër.

Roma zbulon se ka La Gioconda, ishte fshehur në një depozitë në Montecitorio: “Mund të jetë e Leonardos”

Edhe Roma, si Parisi, ka një Mona Lisa. E ngjashme, nëse jo identike, me atë të Leonardos në Luvër. Dhe ruhet në Montecitorio, dhënë në vitin 1925 nga Galeria Kombëtare e Artit të Lashtë të Palazzo Barberini.

“Kjo është një kopje e pikturës në Luvër të bërë nga punishtja e Leonardos, ndoshta edhe me bashkëpunimin e tij”, tha komisioneri i Dhomës Francesco D’Uva i cili ia hoqi vetes kanavacën (por piktura ishte në një tryezë dhe në ‘700 u shkëput nga mbështetja e tij origjinale) për ta ekspozuar atë në dhomën Aldo Moro në Montecitorio.

Kopja e Mona Lizës shfaqet në faqen parlamentare “ArteCamera”, shoqëruar me një formular të shkurtër të hartuar nga studiuesit e galerisë shtetërore së cilës i përkasin, të cilët nuk janë përmbajtur të flasin për “punëtorinë e Leonardos” apo “dorën e mjeshtër”, duke e përcaktuar atë “një kopje që aspiron të kopjojë me zell modelin e tij”, Mona Lisa në Luvër.

Në fund të fundit, cilit muze do t’i hiqej për gati një shekull një pikturë që paraqet pikturën më të famshme në botë dhe me mundësinë që të ketë edhe një penelë të gjeniut të Vinçit pranë atyre të bashkëpunëtorëve të tij të drejtpërdrejtë?

Fakti është se Antonio dhe Maria Forcellino ndërhynë për ta bërë komisarin e Dhomës të ëndërrojë.

Në fakt, Mona Lisa në Dhomë i përkiste familjes fisnike romake, siç dëshmohet nga një botim i vitit 1852 i Vasarit’s Lives; dhe dyzet vjet më vonë hyri në trashëgiminë shtetërore.

Forcellinos pretendojnë, me prova të bazuara në njohuritë e tyre të shkëlqyera për zanatin e pikturës, se nxënësit e mjeshtrit përdorën ngjyra nga paleta e tij për “Gioconda Torlonia”; që piktura paraqet pendime të papajtueshme me një kopje; se vellot në mish dhe në peizazh janë të një “transparence që i bën jehonë me përpikmëri teknikës ekzekutive të Leonardos të punuar në pikturën e Luvrit”.

Deri në pikën e të shkruarit se “teknika e pikturës … është aq e rafinuar sa të sugjerojë që vetë Leonardo të vuri dorën në përkufizimin kiaroskuro të fytyrës pasi nuk njihen piktorë të tjerë që mund t’i referohemi të cilëve kanë një arritje kaq e lehtë në përkthimin e nuancës” .

Pra, në Romë do të kishim një shembull origjinal të nuancave më të bukura në botë, atë të Leonardos të bërë përpara nisjes për në Francë në 1517?

Megjithatë Rossella Vodret , ish-mbikëqyrëse e Romës, duke paraqitur pikturën në 2005, e kishte përcaktuar atë si “jo të cilësisë shumë të lartë”. Dhe Alessandro Cosma , në kartën që u shfaq në të njëjtin katalog të 2019-ës me tekstin entuziast të dy Forcellino-ve, shkruan se kopja, një nga shumë ekzistueset, “riprodhon me saktësi shumë detaje” të portretit të Luvrit “edhe pse e thjeshtuar. dhe u ngurtësua”, edhe pse konfirmon një datim në gjysmën e parë të shekullit të gjashtëmbëdhjetë (Leonardo vdiq në 1519).

Claudio Strinati , i pyetur për “Gioconda Torlonia”, ka shumë respekt për hipotezat e kundërta për rastin. “Mendimi i Forcellino është legjitim” deklaron ish-mbikëqyrësi. “Nga punëtoria e Leonardos? A është e besueshme,” thotë ai. Por a ka penelën e gjenialitetit në 70 x 50,5 cm të pikturës në dhomë? “Për mendimin tim – thotë studiuesi i madh – është një pikturë me cilësi mesatare që nuk duket se tregon gjurmën e një dore të shkëlqyer si ajo e Leonardos”.

/5Pyetjet.al

/5pyetjet.al

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Më tepër

- Advertisement -spot_img

Lajmet e fundit