Me një rigjallërim të vogël, që ndodhi mbrëmë, por u vu shpejt nën kontroll, vijojnë sot për të pestën ditë rënia e ujit në tragetin automobilistik “Euroferry Olympia”, i cili ndodhet në zonën detare të Kassiopisë në veri të Korfuzit.
Gjatë ditës, brenda anijes, operacionet e kërkimit do të përsëriten nga njerëz të EMAK dhe drejtues të specializuar të kompanisë holandeze Smit Salvage dhe të rimorkimit grek Megatugs, për të gjetur 10 të zhdukurit.
Operacioni për gjetjen e të zhdukurve është ndalur dje, pasdite vonë, ndërsa brenda anijes ka ende zjarre të vogla, tym të dendur dhe temperatura të larta.
Në dy nga kuvertat e anijes, ku njerëzit e EMAK operojnë me oksigjen dhe uniforma speciale, dioksidi i karbonit kalon 500 Ppm (njësia matëse për dioksidin e karbonit). Në fakt, çdo operacion që kryhet nuk mund të zgjasë më shumë se 30 minuta ndërsa dukshmëria është shumë e kufizuar.
Anija, për shkak të ndryshimit të kushteve të motit në zonën detare, nuk përjashtohet të lëvizë sërish në një vend të sigurt, ndërsa vetëm kur zjarret të jenë shuar plotësisht dhe ajri brenda të pastrohet më mirë, do të çohet në një port tregtar. në mënyrë që të hetohen tërësisht nga ekspertët.
Në vendin ku ndodhet sot anija ndodhen dy anije të Marinës Greke, katër rimorkiatorë dhe një anije zjarrfikëse.
Zjarri në anijen “Euroferry Olympia” shpërtheu në kuvertën e tretë në orët e para të së premtes, 18 shkurt në zonën detare në verilindje të Ereikousa-s gjatë ekzekutimit të itinerarit të planifikuar nga Igumenica në Brindisi.
Të shpëtuarit arrijnë në 280 persona, pasagjerë dhe ekuipazh, 10 persona raportohen të zhdukur, ndërsa një shofer 58-vjeçar është gjetur i vdekur.