Çfarë e bën një mashkull të bukur – apo shumë të bukur? Në dekadat e kaluara, ikonat më të famshme të bukurisë mashkullore perëndimore kanë qenë një grup mjaft i ngushtë – yjet me sy blu të ekranit si Brad Pitt apo Leonardo Di Caprio vijnë në mendje. Por ideja se si duket mashkulli “perfekt” po evoluon pasi bota e filmit dhe e modës përqafojnë një diversitet më të madh dhe rëndësia e përfaqësimit kuptohet nga markat globale.
Në të gjithë botën, standardi i idealizuar i formës së skalitur të mashkullit rrallëherë ka pasqyruar trupin e një mashkulli mesatar. Sidoqoftë, aplikacionet e mediave sociale si TikTok po ndihmojnë në ndryshimin e standardeve të bukurisë mashkullore duke shfaqur burra që më parë nuk do të kishin pasur një platformë. Modeli britanik, aktivisti pozitiv ndaj trupit dhe ylli i TikTok Ben James po ndryshon mënyrën se si ne i shohim burrat më të mëdhenj. Në vitin 2019, si një model plus-sized, ai mori pjesë në një fushatë reklamuese për markën e veshjeve Simply Be, duke u shfaqur përkrah modeleve të tjera të larmishme dhe ka punuar me Ted Baker dhe Asos. James thotë për BBC Cuture se puna e tij “u jep rehati dhe besim djemve dhe burrave, u thotë atyre se janë të kërkuar dhe të denjë”.
Ndërsa yjet femra me përmasa pluse si Lizzo dhe modelja Ashley Graham janë njohur gjerësisht, ekuivalentët e tyre meshkuj kanë qenë më pak në qendër të vëmendjes. Megjithatë kohët e fundit marka e të brendshmeve të Rihanna-s Savage Fenty ka ndihmuar në normalizimin dhe dhënien e një platforme për meshkujt më të mëdhenj. A është kjo një shenjë e një demokratizimi në rritje të bukurisë mashkullore? Siç thotë Ben James: “Unë do të doja të shihja industrinë të përmirësuar duke pasur forma të ndryshme trupore të përdorura në mënyra të papara. Pse nuk mund të kemi një ‘baba bod’ në një fushatë aromash ose një rol kryesor Në një film? Fokusi duhet të zhvendoset nga këta fizikë të arritur në mënyrë të panatyrshme që as vetë aktorët nuk mund t’i mbajnë”.
.
Grupi K-Pop BTS tipizon një version të ri, më të butë të bukurisë mashkullore që është popullor me Gen Z (Kredia: Getty Images)
“Estetika dhe sjelljet stereotipe mashkullore po ndryshojnë”, thotë Edmonds. “Ata nuk janë më idealet për të rinjtë, Gjenerata Z kampion i androgjinisë. Kjo po ndodh shumë në Azinë Lindore, veçanërisht në kulturën pop koreano-jugor”. Në Korenë e Jugut, ideali është bërë më femëror, me ngritjen e grupeve K-Pop si BTS, të njohur për flokët dhe grimin e tyre të gjallë. Kjo lloj bukurie do të konsiderohej joortodokse nga standardet tradicionale perëndimore – por tani është gjerësisht e kërkuar dhe me shumë ndikim në mediat kryesore.
Supermodelja amerikane Tyson Beckford ishte fytyra e Ralph Lauren (Kredia: Alamy)
Dhe si me çdo etni, standardet e bukurisë së Azisë Lindore janë gjithashtu të ndryshme. Modelja amerikano-koreane Dae Na thotë: “Kur fillova për herë të parë kishte një pjesë të vogël të modeleve aziatike, por tani ju shihni shumëfish. Në mënyrë eksponenciale, ajo thjesht u rrit pasi industria u orientua më shumë drejt blerësve aziatikë ose tregut [] aziatik”. Me një popullsi të madhe individësh me vlerë të lartë neto në Azi, markat duan të bëjnë modele si Dae fytyrën e fushatave të tyre, për të krijuar një lidhje me konsumatorët.
Super duper
Dhe supermodelet meshkuj, duket se gradualisht po arrijnë suksesin dhe fuqinë fituese të homologeve të tyre femra në vitet e fundit. Modeli amerikan Tyson Beckford u rekrutua nga Ralph Lauren për të qenë fytyra e markës, dhe që atëherë është bërë supermodelja më e famshme mashkull me ngjyrë të të gjitha kohërave. Ndërkohë, modeli Sean O’Pry ka krijuar një karrierë që zgjat më shumë se 15 vjet, duke e bërë atë ndër supermodelet meshkuj më të pasur në botë. Me origjinë nga një qytet i vogël në Xhorxhia, SHBA, ai mbërriti në Nju Jork në moshën 17-vjeçare me vetëm 150 dollarë në xhep – dhe vazhdoi të siguronte kontrata ekskluzive nga markat e mëdha.
O’Pry u bë i njohur në skenën botërore kur u zgjodh nga Taylor Swift për të luajtur rolin e dashurisë së saj për videon e saj të vitit 2014, Blank Space. “Është momenti më i njohur i karrierës sime”, thotë O’Pry për BBC Culture. “Karriera ime mori një rrugë tjetër pas kësaj. Më hapi më shumë dyer. Unë jam shumë mirënjohës, pasi munda të jem pjesë e kësaj.” Pasi ka zbukuruar kopertina të shumta revistash ndër vite, ai ka mbajtur një profil të lartë. Si e ka arritur këtë? “Duhet të ruash përulësinë në industri. Unë do të dal kundër njerëzve që janë të gjithë në një kast – flokë të errët, sy blu. Unë do të ndeshem kundër djemve që duken tamam si unë dhe ju duhet të jeni në gjendje të ndaheni Kjo është një pjesë e asaj se kush je në xhirime dhe se si sillesh dhe si prezantohesh. Unë nuk u përpoqa ta bëja fytyrën time të dukej në një mënyrë të caktuar.
Aktori Michele Morrone luajti një bos mafioz që digjet në filmin 365 Days (Kredia: Getty Images)
Dhe nocioni konvencional i tipit mesdhetar “i gjatë, i errët dhe i pashëm” është ende i kërkuar, pavarësisht nga diversiteti në rritje. Fraza u përdor në Evropë në fillim të viteve 1900, dhe më pas u përdor zakonisht në Hollywood gjatë viteve 1920 për të përshkruar yllin italian Rudolph Valentino. Ka mbetur një idiomë e përdorur shpesh, megjithëse kuptimi dhe përfundimi i saktë i “i gjatë, i errët dhe i pashëm “.” tani është shqyrtuar dhe debatuar më nga afër. Antropologu Shafee Hassan thotë për BBC Culture: “Burrat mesdhetarë kanë një avantazh të madh për të pasur vetulla të errëta dhe qime të errëta në fytyrë. Ju mund të lini një mjekër të plotë… flokët e errët lidhen me burrërinë”. I bukur sipas këtyre standardeve është aktori italian Michele Morrone. Nga Pulia, në Italinë Jugore, ai punonte deri vitin e kaluar si kopshtar në Romë dhe merrte audicion për role aktrimi. Jeta e tij ndryshoi brenda natës kur u luajt si aktori kryesor në filmin 365 Days të Netflix, i cili u bë një nga filmat më të ndjekur në platformën e vitit 2020. Ai luan bosin e mafias që digjet, Massimo, një figurë fantazie për fansat e tij të shumtë.
Morrone i thotë BBC Culture: “Nuk mund ta mohoj që pamja ime më ndihmoi në marrjen e rolit, sepse i përshtatem saktësisht karakteristikave të Massimo; ai është i gjatë me flokë gështenjë. Por nëse do të zgjidhnin një aktor tjetër, a do të ishte e njëjta gjë? Mund të kini pamjen, por nëse nuk dini të kërceni…” Sipas Morrone, ai fillimisht e kishte të vështirë të merrej me aktrim për shkak të pamjes së tij. “Është shumë e vështirë për një djalë të bukur të marrë punë si aktor serioz, sepse njerëzit mendojnë se të jesh një aktor, nuk duhet të jesh kaq i bukur. Nuk e di pse ata e kanë këtë koncept. Kam pasur një casting çdo javë për 10 vjet nuk i kam marrë rolet”.
Ron Jack Foley është në mesin e shumë modeleve më të vjetër meshkuj që janë gjithnjë e më të dukshëm në modë dhe në mediat sociale (Twitter/ @RJackFoley)
Megjithatë, pavarësisht suksesit të vazhdueshëm të bukuroshes tradicionalisht, norma e standardit të bukurisë mashkullore po hapet. Modelet e vjetra kanë parë një rritje të konsiderueshme në popullaritet. Natyrisht, ne jemi mësuar që “dhelprat e argjendta” tradicionalisht të pashme si Pierce Brosnan dhe George Clooney të zbukurojnë ekranet tona, por tani modelet më të vjetra meshkuj përdoren shpesh në fushata reklamuese dhe në pista, mes tyre Anthony Varrecchia, Wang Deshun (i cili u bë i njohur si “gjyshi më i nxehtë i Kinës”), Ron Jack Foley dhe Lono Brazil. Modeli 87-vjeçar René Glémarec u shfaq, së bashku me gruan e tij 86-vjeçare Marie-Louise, në javën e modës në Paris, të veshur me rroba neutrale ndaj gjinisë, të bëra nga nipi i tij Florentin Glémarec.
Modeli mashkull Orlando Hobechi tha kohët e fundit për Guardian: “Rreth katër vjet më parë vura re një rritje në përdorimin e modeleve të vjetra. Papritur pati interes për historitë e të moshuarve.” Jetëgjatësia më e gjatë ka bërë ndryshimin, sipas Hobechi. “Mosha nuk është fikja si dikur. Gjatë 30 viteve të fundit, ne kemi parë të rinj të lezetshëm të plaken – mund të jesh më i vjetër tani dhe ende i lezetshëm dhe i përshtatshëm… Njerëzit duan të shohin njerëz që duken si veten e tyre të përfaqësuar .”
/5Pyetjet.al