-sidi education-spot_img
24.5 C
Tirana
-sidi education-spot_img

Aksionet e Netflix bien me 35%, duke humbur mijëra abonentë

Kryesoret

Çmimi i aksioneve të Netflix ra pasi njoftoi një humbje neto prej 200 mijë abonentësh në nivel global dhe pret të humbasë edhe dy milionë të tjerë gjatë tre muajve të ardhshëm.

Çmimi i aksionit të saj ra më shumë se 35% në fillimin e tregtimit të mërkurën, duke fshirë rreth 55 miliardë dollarë nga vlera e saj.

Është humbja më e fundit masive nga një kompani e madhe teknologjike dhe ka shkaktuar një stuhi përpjekjesh për të luftuar. Por a mund të vazhdojë me të vërtetë shërbimi i transmetimit të rritet përgjithmonë? Dhe a tregojnë planet e saj për të ardhmen, besim – apo panik?

Çfarë shkoi keq?

Dështimi kryesor për Netflix është një reduktim i abonentëve për herë të parë në një dekadë. Analistët e Ëall Street kishin pritur që ajo të njoftonte një rritje prej rreth 2.5 milionë klientë të rinj dhe u habitën kur kompania konfirmoi se më shumë kishin anuluar sesa ishin bashkuar.

Në të gjithë botën, Netflix ka 222 milionë abonentë. Megjithatë, në tregjet e saj më të mëdha, ajo ka një pjesë të konsiderueshme të të gjitha familjeve: në SHBA dhe Kanada, 75 milionë nga gjithsej 142 milionë familje kanë një abonim në Netflix. Kur shtoni edhe ndarjen e fjalëkalimit, për të cilin Netflix thotë se llogaritet për 30 milionë familje shtesë që përdorin shërbimin në Amerikën e Veriut, bëhet e qartë se kompania po lufton për regjistrime të reja nga një grup jo-abonentësh që po tkurret me shpejtësi.

/5pyetjet.al

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Më tepër

- Advertisement -spot_img
uEFA EURO 2024 GERMANYspot_img

Lajmet e fundit