Shërbimet e trenave kanë rifilluar në Greqi për herë të parë që nga një katastrofë vdekjeprurëse hekurudhore tre javë më parë, teksa qeveria e qendrës së djathtë të vendit përpiqet të rimarrë pozicionin e saj përpara zgjedhjeve të përgjithshme.
Përplasja ballore e 28 shkurtit, më vdekjeprurja në historinë e vendit, vrau 57 persona dhe la dhjetëra të plagosur, me nëntë të shtruar ende në spital.
Incidenti vdekjeprurës shkaktoi zemërim tek grekët që protestuan në rrugët anembanë vendit. Shumë besojnë se tragjedia mund të ishte shmangur dhe fajësuan qeverinë dhe shërbimin hekurudhor kombëtar për infrastrukturën e saj të vjetëruar dhe të pa financuar të transportit.
Banorja e Athinës Eli Tosca tha se nuk kishte frikë të hipte në tren.
“Ndihem gati. Isha shumë i mërzitur për atë që ndodhi. Kam qarë shumë, por duhet të punojmë,” tha Tosca të mërkurën ndërsa përgatitej të hipte në një tren në Athinë.
Turisti kanadez, Dax Edgar tha se ishte i lumtur që trenat po funksiononin përsëri “sepse autobusët janë të shtrenjtë”.
Shërbimet e trenave kombëtare dhe periferike rifilluan të mërkurën, por vetëm përgjatë seksioneve të kufizuara të rrjetit hekurudhor, me staf shtesë të trenave dhe stacioneve dhe pika të detyrueshme të reduktimit të shpejtësisë në zonat ku potenciali për një përplasje konsiderohet më i lartë.
U rivendos gjithashtu shërbimi hekurudhor periferik nga Athina në aeroportin ndërkombëtar të kryeqytetit.
Shërbimet e plota do të rifillojnë më 11 prill, duke përfshirë transportin hekurudhor midis Athinës dhe qytetit të dytë më të madh të Greqisë, Selanikut.