Ky ndryshim vjen si pasojë e ndërthurjes së kërkesës së tregut për më shumë lehtësi e visibilitet të produkteve, por edhe si përpjekje për t’u përshtatur me modelet europiane të dyqaneve të ngjashme.
Me zhvillimin dhe modernizimin e dyqanit, Jumbo orientohet edhe më shumë drejt përmirësimit të mëtejshëm të shërbimit ndaj klientëve.
Një nga avantazhet e shumta të këtij koncepti janë edhe hapësirat e argëtimit për fëmijët, ku ata mund të luajnë dhe të zhvillojnë imagjinatën e tyre me produkte të ndryshme.
E thënë ndryshe, tashmë Jumbo TEG është kthyer në destinacion argëtimi dhe si gjithnjë blerjesh.
‘’Duke njohur mjaft mirë vlerën e kohës së lirë të klientëve tanë, rritja e hapësirave të ekspozimit bën edhe më të lehtë orientimin e tyre, duke ju kursyer kohë dhe patjetër ofruar akoma më shumë produkte.
Ky zhvillim i ri i dyqanit rrit gjithashtu nevojën për më shumë punonjës, për të ofruar një shërbim edhe më cilësor.’’ – thotë Isida Peku, Drejtoreshë e Shitjeve.
Jumbo vijon të mbajë eksperiencën konsumatore si pikë referimi dhe ky koncept i ri i prezantuar sjell më shumë hapësirë, produkte dhe argëtim.
Jumbo është pjesë e Grupit BALFIN, një nga grupet më të rëndësishme dhe më të suksesshme të investimeve në rajonin e Ballkanit Perëndimor.