-sidi education-spot_img
22.5 C
Tirana
-sidi education-spot_img

Flini me dritë ndezur natën? Ja dëmet që i shkaktoni shëndetit tuaj

Kryesoret

Të shumtë janë ata që zgjedhin të flenë në shoqërinë e një drite të vogël. Errësira ​​totale për disa duket mjaft e frikshme dhe përfundon duke i stresuar më shumë sesa i relakson, të paktën mendërisht.

Sido që të jetë, gjumi me dritën ndezur është pjesë e rutinës së mbrëmjes së shumë njerëzve.

Sipas psikologes klinike Dr. Shelby Harris një dhomë e errët është më e mirë, si për cilësinë e gjumit ashtu edhe për shëndetin tuaj në përgjithësi.

Cilat janë pasojat e mundshme të gjumit me dritën ndezur?

Drita i dërgon trurit sinjalin se është koha për t’u zgjuar. Errësira, në vend të kësaj, e lejon atë të relaksohet, duke e përgatitur atë që është koha për të fjetur.

Kjo për shkak se drita shtyp sekretimin e melatoninës, një hormon që truri e pompon në kushte të errëta dhe ndihmon në relaksimin e trupit dhe nxitjen e gjumit.

Nga ana tjetër, drita stimulon trurin, gjë që bie ndesh me funksionin natyral të trupit gjatë orëve të mbrëmjes dhe ndikon negativisht në orën e brendshme të trupit, e cila rregullon ciklin gjumë-zgjim.

2. Çrregullon ciklin e gjumit

Një dritë e ndezur mund të prishë fazat e gjumit, të cilat kontribuojnë në pushimin efektiv të trupit dhe një zgjim energjik.  Në të njëjtën kohë, drita rriti shanset që dikush të zgjohej gjatë natës.

3. Redukton cilësinë dhe kohëzgjatjen e gjumit

Siç thekson hulumtimi i vitit 2019 i publikuar në Chronobiology International, edhe nivelet e ulëta të dritës ndikojnë në ritmin cirkadian, edhe kur sytë tuaj janë të mbyllur.

4. Rrit rrezikun e sëmundjeve kronike

Mungesa e gjumit ka qenë e lidhur me zhvillimin e diabetit, sëmundjeve kardiovaskulare, obezitetit dhe depresionit, sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve (CDC).

/5pyetjet.al

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Më tepër

- Advertisement -spot_img

Lajmet e fundit