Pas skandalit të bamirësinë e rreme të panetoneve nga blogerja italiane e famshme Chiara Ferragni, edhe kompania Coca-Cola ka marrë një vendim ndaj bashkëpunimit me të.
Pija më e famshme në botë kishte punësuar sipërmarrësin dixhital dhjetorin e kaluar, për të xhiruar një spot reklamues i cili duhej të publikohej në fund të janarit, duke përfituar nga bashkërendimi i fillimit të Sanremos të planifikuar për në 6 shkurt.
Fakti është se Coca Cola preferoi ta shtyjë reklamën dhe vazhdoi duke kërkuar një fushatë të re, e cila do të transmetohet së shpejti. Kur u kontaktua, kompania Atlanta nuk ishte në gjendje të kishte një koment për këtë çështje.
Por kjo nuk është e gjitha. Përzierja midis ndikuesve, reklamave dhe bamirësisë së shpejti mund të bëhet objekt i ndërhyrjes legjislative.
“Çështja e transparencës është ndoshta një çështje për të punuar. Duhet të kuptojmë se cilat janë rregullat dhe të imagjinojmë ndoshta më të mira”, tha ditën e djeshme në konferencë kryeministrja italiane Giorgia Meloni duke iu referuar çështjes Ferragni, me të cilën ka pasur shpesh arsye konflikti në të kaluarën.