-sidi education-spot_img
30.5 C
Tirana
-sidi education-spot_img

Tajlanda gjen, ndalon dhe kthen mbrapsht dy anijet e Maersk me 816 ton mbetje toksike

Kryesoret

Tajlanda gjen, ndalon dhe nis kthimin mbrapsht i dy anijeve transportuese të të paktën 100 kontejnerëve me 816 tonë që dyshohen mbetje industriale dhe një pjesë e tyre toksike.

Sipas medias tajlandeze dy anije Maersk që raportohet se transportonin mbetje të rrezikshme furre nga Shqipëria në Tajlandë janë ndaluar nga portet tajlandeze dhe do të kthehen në Evropë.

Zëvendësministri i Transportit Manaporn Charoensri tha të mërkurën se vendndodhja e fundit e konfirmuar e anijes me kontejnerë Maersk Candor ishte jashtë Afrikës së Jugut të premten e kaluar. Ai ishte planifikuar të mbërrinte në Singapor më 24 gusht.

Anija e dytë, Maersk Campton, ishte planifikuar të arrinte në Singapor të enjten, tha ajo.

Dy anijet u raportua se mbanin rreth 100 kontejnerë me pluhur furre me hark elektrik të destinuar për Portin Laem Chabang në provincën Chon Buri.

Ngarkesa e dyshuar në 40 kontejnerë në Maersk Campton do të kthehet në Itali, sipas faqes së internetit të gjurmimit të ngarkesave detare të MSC Mediterranean Shipping Company, e cila do të transportojë ngarkesën përsëri në Evropë.

Maersk po punon me autoritetet e Singaporit dhe linjën e anijeve për të cilën po transporton kontejnerët “për të siguruar që kontejnerët do të riatdhesohen në Shqipëri në mënyrën më të mirë të mundshme”, tha zëdhënësja Summer Shi.

60 kontejnerë të tjerë me mbeturina të dyshuara aktualisht në bordin e Maersk Candor, i cili pritet në Singapor më vonë këtë muaj, do të kthehen gjithashtu në Evropë, tha zonja Shi.

Drejtori i Përgjithshëm i Autoritetit Portual të Tajlandës, Kriengkrai Chaisiriwongsuk i tha Thai PBS se nuk kishte pasur kontakt me dy anijet dhe asnjë kërkesë për të vizituar Tajlandën. Ai theksoi se Tajlanda nuk do të pranonte dërgesat e mbeturinave.

Jatuporn Buruspat, sekretar i përhershëm për burimet natyrore dhe mjedisin, tha se Departamenti i Punëve Industriale e kishte informuar tashmë Singaporin se Tajlanda nuk do të pranonte pluhurin e furrës me hark elektrik.

Autoritetet kanë punuar për të ndaluar dërgesën që kur Basel Action Network, një grup jofitimprurës me bazë në SHBA që gjurmon tregtinë toksike, javën e kaluar informoi Tajlandën se kontejnerët që ajo beson se janë të mbushura me pluhur potencialisht të dëmshëm të furrës me hark elektrik po shkonin drejt saj.

Pluhuri i furrës, i cili kërkon trajtim, është një produkt mbetjesh i rrezikshëm që zakonisht vjen nga riciklimi i skrapit të çelikut dhe përmban okside metalike toksike si kadmiumi dhe kromi që janë të dëmshëm për shëndetin dhe mjedisin.

MSC dhe autoritetet shqiptare nuk iu përgjigjën kërkesave për koment.

Maersk tha se asnjë nga kontejnerët nuk ishte deklaruar se përmban mbetje të rrezikshme, përndryshe do të kishte refuzuar t’i transportonte ato. Bloomberg News nuk mundi të verifikonte në mënyrë të pavarur se çfarë po transportonin anijet. Kompanitë që eksportojnë dhe marrin kontejnerët nuk janë identifikuar.

Maersk Campton – i cili kishte fikur transmetimin e vendndodhjes së tij – tani po tregon vendndodhjen e tij dhe po lundron nëpër ngushticën e Malacca. Maersk tha se anija kishte ndaluar transmetimin e vendndodhjes së saj ndërsa ishte afër Cape Town për shkak të shqetësimeve të sigurisë në rajon.

Tajlanda dhe vendet e tjera të Azisë Juglindore kanë parë një fluks mbeturinash nga vendet e zhvilluara, nga plastika e ndotur deri te mbetjet industriale dhe elektronike, të cilat mund të jenë të mbushura me toksina. Sipas Konventës së Bazelit të Kombeve të Bashkuara – një pakt global i nënshkruar nga shumë ekonomi të zhvilluara – vendet duhet të japin pëlqimin që mbeturinat të shkojnë në rrugën e tyre.

/5pyetjet.al

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Më tepër

- Advertisement -spot_img

Lajmet e fundit