Qeveria japoneze është goditur në xhep nga një problem i pazakontë, të rinjtë e saj nuk po pinë mjaftueshëm pije alkoolike. Që nga fillimi i pandemisë, baret dhe ambientet e tjera që shesin alkool janë goditur rëndë nga kufizimet e Covid-19, duke bërë që shitjet dhe të ardhurat nga taksat e pijeve të bien në ekonominë e tretë më të madhe në botë. Zgjidhja e qeverisë? Nisni një konkurs për të gjetur mënyra të reja për të inkurajuar të rinjtë të pinë më shumë.
“Sake Viva!” fushata, e mbikëqyrur nga Agjencia Kombëtare e Taksave, fton pjesëmarrësit të paraqesin ide se si të “stimulojnë kërkesën tek të rinjtë” për alkool përmes shërbimeve të reja, metodave promovuese, produkteve, dizajneve dhe madje edhe teknikave të shitjes duke përdorur inteligjencën artificiale ose metaverse, sipas faqen zyrtare të konkursit.
Tregu vendas i pijeve alkoolike po zvogëlohet për shkak të ndryshimeve demografike si rënia e lindjeve dhe plakja e popullsisë, dhe ndryshimet e stilit të jetesës për shkak të ndikimit të Covid-19,” tha faqja e internetit, duke shtuar se konkurrenca synonte “të apelonte për brezin e ri. … dhe për të rigjallëruar industrinë.”
“Po tallesh me mua?” ka shkruar një përdorues i Twitter. “Të qëndrosh larg alkoolit është një gjë e mirë! “Të tjerë vunë në dukje se dukej e papërshtatshme që një agjenci qeveritare të inkurajonte të rinjtë të pinin dhe dukej se fushata nuk kishte marrë parasysh rreziqet shëndetësore ose ndjeshmërinë ndaj njerëzve që merren me alkoolizmin. Ministria e Shëndetësisë e Japonisë ka paralajmëruar në të kaluarën për rreziqet e pirjes së tepërt. Në një postim në faqen e saj të internetit vitin e kaluar, ajo e quajti konsumin e tepërt të alkoolit një “problem të madh social” që vazhdoi pavarësisht një ngadalësimi të fundit të konsumit. Dhe u bëri thirrje njerëzve me zakone jo të shëndetshme të pirjes që të “rishqyrtojnë” marrëdhënien e tyre me alkoolin.