Bisedat mes makinistëve të trenit Intercity 62 dhe stacionistit të Larisës u zbuluan nga “Proto Thema”. Siç rezulton nga biseda, stacionisti pa e kuptuar i udhëzon të futen në bordurë dhe të vazhdojnë udhëtimin nga Selaniku.
Drejtuesit e mjeteve nuk janë habitur nga drita e kuqe që kanë parë përballë, pasi sistemi i sinjalistikës së dritës nuk funksiononte.
Në fakt, siç thanë burimet hekurudhore, komandanti i stacionit as që e kishte kuptuar që treni kishte hyrë në binar të kundërt, ndaj nuk kishte mundësi të korrigjonte gabimin e tij në pak minutat e mbetura.
Shoferi – A po dëgjon Larisa?
Drejtori i stacionit – Ai dëgjon. Me numrin 47 kaloni semaforin e kuq të daljes në semaforin e ri të hyrjes së Poros.
Shoferi – Basil, po iki?
Shefi i stacionit – Po largohesh, po largohesh.
Shoferi – U krye.
Drejtori i stacionit – Paç fat.
Ka një dialog midis shefit të stacionit dhe bravandreqës, i cili zbulon atë që ndodhi :
Nëpunësi i stacionit hekurudhor : Shef, duhet të kthehem?
Mjeshtri i stacionit – Jo, jo ashtu siç është sepse vijon 1564.
Nëpunësi i stacionit hekurudhor – U krye, mirë, do ta lë ashtu siç është diagonalisht.
Kjo bisedë e shkurtër zbulon se çfarë ndodhi në të vërtetë: bravandreqësi e pyeti drejtuesin e stacionit nëse ai duhej ta kthente çelësin drejt – kështu që treni do të vazhdonte në linjën normale, pa problem.
Megjithatë, drejtori i stacionit i tha atij se një tren lokal do të përdorte diagonalen, gjë që e bëri. Por më pas drejtuesi i stacionit harroi të kthente çelësin, kështu që treni hyri në ‘drejtimin e kundërt’.
Dialogët janë formalë – pasi drejtuesit e trenit nuk kishin asnjë arsye për të vënë në dyshim urdhrin e komandantit të stacionit , pasi besonin se ai kishte kontaktuar kolegun e tij në stacionin tjetër, në Neios Poros, dhe konsideronte se linja ishte e lirë.
Vihet re se në këtë ditë të veçantë janë regjistruar disa probleme teknike, si pasojë e të cilave pjesë të linjave janë mbyllur me intervale.