Komisioni Evropian ka të ngjarë të propozojë një shtyrje trevjeçare të tarifave pas Brexit për makinat elektrike, pas muajsh lobimi nga industria dhe qeveria e Mbretërisë së Bashkuar.
Prodhuesit e makinave kishin frikë se eksportet midis Mbretërisë së Bashkuar dhe BE – në të dy drejtimet – do të goditeshin nga tarifat 10% në vitin e ri për shkak të “rregullave të origjinës” që synojnë të reduktojnë dominimin e Kinës në industrinë globale të baterive.
Një vonesë e tarifave, nëse konfirmohet, do të largonte një re të errët që qëndron mbi prodhuesit evropianë të makinave. Një njoftim zyrtar është i mundur të mërkurën, në pritje të miratimit nga kabineti i Komisionit Evropian.
Mbretëria e Bashkuar dhe BE ranë dakord për Marrëveshjen e Tregtisë dhe Bashkëpunimit në prag të Krishtlindjeve në 2020, duke përcaktuar marrëdhëniet tregtare pas Brexit. Të dyja palët përdorën marrëveshjen për të nxitur krijimin e një industrie evropiane të baterive të makinave elektrike.
Marrëveshja u dha prodhuesve të makinave deri më 1 janar 2024 që të furnizonin bateritë nga Britania e Madhe ose BE, ose përndryshe do të përballen me tarifa 10% për eksportet e makinave elektrike në të gjithë Kanalin.
Bateritë janë komponenti më i shtrenjtë i makinave elektrike, dhe prodhimi i baterive dominohet nga Koreja e Jugut, Japonia dhe – mbi të gjitha – Kina. Afati kishte për qëllim të shtynte prodhuesit e makinave në ndërtimin e baterive në Mbretërinë e Bashkuar ose Evropë. Megjithatë, duke iu afruar afatit të janarit, prodhuesit e makinave janë ende të varur nga bateritë dhe materialet aziatike, që do të thotë se shumica e eksporteve të makinave MB-BE do të bëhen më të shtrenjta. Në mënyrë të çoroditur, makinat me benzinë dhe naftë nuk do të prekeshin.