E gjithë Europa i ka krijuar ndërtesa të hekurudhave si një mjet më efikas për transportin e pasagjerëve të mallrave dhe me një ndikim më të ulët në mjedis.
Edhe Bashkimi Evropian në aktivitetet e projektit të ndërtimit të hekurudhave. Në kontrat, Shqipëria në 30 vitet e tranzicionit nuk e fokusojnë në sistemin e saj të hekurudhor, që trashëgohet nga e kaluara, apo në krijimin e lidhjeve të reja.
Të dhënat e fundit të Eurostat bëri të ditur se Shqipëria në vitin 2023 kishte vetëm 9 metra hekurudhë për 1 kilometër katror, më e ulët në Evropë. Në rajon, dendësia më e lartë e Serbisë me 44 metra për km katror, e ndjekur nga Maqedonia e Veriut (27.4), Kosova (22.8m), Mali i Zi (18.4m).
Ndonëse me vonesë, së fundmi janë bërë hapa për të rigjallëruar rrjetin e hekurudhor. Hekurudha Tiranë Durrës, një financim i BERZH po ndërtohet.
Është hapur tenderi për vendosjen e hekurudhës Vorë- Hani Hotit. Hekurudha Rrogozhinë- Vlora është në tenderimin e projektit të idesë. Hekurudha-Prishtinë është në Durrësin e projektimit. Është gati projekti, dhe është kërkuar financimi në BERZH për hekurudhën Durrës-Rrogozhinë.(lexo KËTU për më shumë)