-sidi education-spot_img
20.5 C
Tirana
-sidi education-spot_img

A duhet të heqësh dorë? Pesë shenja që tregojnë se puna juaj është toksike

Kryesoret

Është quajtur “Dorëheqja e Madhe” dhe është një fenomen që ka habitur kompanitë në mbarë botën, por kryesisht në SHBA, ku nga prilli deri në shtator 2021 dhanë dorëheqjen 24 milionë punonjës.

Sipas një studimi nga MIT Sloan School of Management, kultura toksike e punës është faktori përgjegjës për dorëheqjet, më shumë sesa thjesht nivelet e pagave.

Por cila është dëshmia e një ambienti toksik pune? Studiuesit në MIT Sloan School of Management kanë identifikuar pesë më të mirët, duke parë vlerësimet e 1.4 milionë punonjësve.

1. Përjashtimet. Vendet e punës që diskriminojnë në bazë të racës, gjinisë, moshës ose seksualitetit janë më së shpeshti të përshkruara si toksike.

2. Mungesa e respektit. Kur një punonjës ndihet i pa respektuar në biznes – pavarësisht nëse shefi ose kolegët e tij janë përgjegjës – ai ose ajo mund të ndiejë se po humbet personalitetin dhe vlerën e tij ose të saj, me shumë nga ata që janë në një pozicion të tillë fshehin zemërimin dhe zemërimin dhe zemërimi.  

3. Sjellje imorale. Sjellja imorale e një kompanie, pandershmëria, mungesa e integritetit dhe mosrespektimi i ligjeve dhe rregulloreve janë faktorë që krijojnë një mjedis pune toksik. Ngacmimi, seksizmi, vjedhja dhe abuzimi verbal janë disa nga format më të zakonshme të sjelljes imorale në vendin e punës. Por ka edhe raste të abuzimit fizik, konfliktit të interesit, keqmenaxhimit të burimeve të kompanisë, racizmit dhe diskriminimit.  

4. “Vdekja jote, jeta ime”. Kompanitë që inkurajojnë konkurrencën e ashpër midis punonjësve kundrejt bashkëpunimit shpesh krijojnë një mjedis pune toksik. Në bizneset ku të gjithë po përpiqen të minojnë fqinjin e tyre, produktiviteti i përgjithshëm është më i ulët dhe besnikëria e punonjësve vuan.

5. Menaxherët abuzues. Nëse dikush punon nën një shef që ka sjellje abuzive, me fyerje dhe ngacmime, shëndeti i tij mendor dhe fizik është në rrezik. Studimi zbuloi se këta njerëz kanë 35% deri në 55% më shumë gjasa për t’u diagnostikuar me një sëmundje të rëndë. “Për shumicën e punonjësve, realiteti është se shefi i tyre ndikon në shëndetin e tyre më shumë sesa mjeku i tyre”, thotë një nga autorët e studimit.

/5pyetjet.al

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Më tepër

- Advertisement -spot_img

Lajmet e fundit