Pesë ton kokainë, me vlerë qindra milionë euro, u fshehën në hambaret e anijes nga i arrestuari Alexandros Angelopoulos në Athinë, i cili mori edhe nofkën “Escobari grek” . Pronari i anijes akuzohet se ka ngritur një rrjet të madh trafikimi droge dhe pastrimi parash, me të ardhura që tejkalojnë 100 milionë euro, por ai i mohon akuzat.
Është shumë… e zakonshme që kartelet të trafikojnë drogë nëpërmjet anijeve të çarteruara ose private dhe anijeve ose aeroplanëve të tjerë, por jo veçanërisht… shpikëse. Për t’i shpëtuar radarit të autoriteteve të zbatimit të ligjit, anëtarët e kartelit shpikin mënyrat më të çmendura dhe më imagjinative për të transportuar sasi të mëdha kokaine, jo midis vendeve, por kryesisht për t’i zhvendosur ato nga kontinenti amerikan në anën tjetër të Atlantikut, në Evropë.
Dronët, nëndetëset dhe nëndetëset, pra anije gjysmë të zhytura që udhëtojnë me çatitë e tyre pak mbi shkumë në mënyrë që të mos zbulohen, raketa të mëdha që janë të lidhura me anijet e linjës, “valixhe” gjigante magnetike që prekin fundet e anijeve, ekuipazhet e të cilave nuk dyshojnë për atë që mbajnë, ngarkesa që shkëputet nga anijet e linjës dhe mblidhet nga zhytësit.
Anijet e transportit të bagëtive, ku qentë nuk janë në gjendje të zbulojnë erën e drogës në ton plehu, ngarkesat e drurit në të cilat trungjet janë të mbushura me kokainë, madje edhe… magjia për ta bërë drogën të padukshme, janë disa nga metodat e preferuara.
Autoritetet shpesh flasin për “metoda shpikëse të fshehjes”. Ndonjëherë, realiteti tejkalon imagjinatën. Kokainë në kanaçe ton, brenda trungjeve të pemëve, madje edhe të ngulitura kimikisht të pëlhura që më pas “lahen” në laboratorë. Nëse pasojat nuk do të ishin kaq tragjike, dikush mund të qeshte me zgjuarsinë.
Klasiku mbetet i pamposhtur. Ngarkesë e ligjshme, shtim i paligjshëm. Kokaina futet në një kontejner pa e ditur dërguesi ose marrësi. Në Evropë, njerëzit e kartelit brenda porteve ndërmarrin “rikuperimin”. Sistemi është i qëndrueshëm sepse bazohet në vëllim: miliona kontejnerë, pak kontrolle. Një kuti e vetme mund të mbajë nga 200 deri në 1,000 kilogramë. Është versioni industrial i kontrabandës.
Rruga ajrore nuk e rrit volumin, por shpejtësinë. Avionët privatë nga aeroportet e izoluara fluturojnë drejt qendrave të vogla evropiane. Në të njëjtën kohë, “mushkat” bëjnë ngritjen e rëndë të kilogramëve në trup dhe në bagazhe. Është pikë pas pike, por e qëndrueshme. Kur detet mbyllen, era e mban gjallë rrjedhën.
Kokaina tretet, thithet, “martohet” me pëlhura, letër ose plastikë. Në Evropë, laboratorët e “lajnë” atë përsëri në formë të pastër. Kontrollet shohin produktin, jo drogën. Është metoda më teknike dhe kërkon njohuri, por anashkalon skanerët dhe qentë. Kur malli bëhet kimi, kontrolli bëhet një enigmë.
Në Evropë, pamja është më e fragmentuar. Rrjetet kriminale holandeze, belge, italiane dhe ballkanike bashkëpunojnë me kartelet latino-amerikane. Nuk ka një “kartel evropian” në kuptimin kinematografik. Ekziston një treg bashkëpunimesh, ku të gjithë fitojnë për sa kohë që rrjedha vazhdon.









