Ndërsa çmimet e larta të karburantit vënë një tendosje të konsiderueshme në financat e familjeve, shumë po pyesin se si mund t’i drejtojnë makinat e tyre më ekonomikisht.
BBC shikoi pesë këshillat më të zakonshme për të parë nëse ato kanë ndonjë bazë.
1) A është 90 km shpejtësia më e mirë?
Shumë shoferë besojnë se 90 km/h është më e mira për efikasitetin e karburantit. Megjithatë, ky është një mit, i cili ka lindur nga testet e kryera në Britani për konsumin e karburantit, duke përdorur tre skenarë alternativë: Vozitja në qytet, 90 km dhe 120 km. Ndër të tre, u konstatua se ngasja me 90 kilometra në orë është më ekonomike, gjë që bëri që shumë njerëz të besojnë se kjo është shpejtësia më e mirë. Në fakt, shpejtësia ideale varet nga lloji dhe madhësia e makinës, por ajo është diku midis 70 dhe 80 km.
Ngasja në 110 km konsumon 9% më shumë karburant se 100 km dhe 15% më shumë se 80 km.
2) A duhet ta fik kondicionerin?
Kjo këshillë është e saktë, pasi përdorimi i kondicionerit të makinës rrit konsumin deri në 10%. Dallimi është më i madh në udhëtimet e shkurtra, pasi ajri i kondicionuar duhet të përdorë më shumë energji fillimisht për të ulur temperaturën brenda makinës.
Hapja e dritares është më e lirë, por në këtë rast, rezistenca e ajrit do të thotë që motori i makinës duhet të punojë më shumë për të arritur të njëjtën shpejtësi.
Nëse ju duhet të zgjidhni midis të dyjave, kjo varet nga sa shpejt vraponi. Me shpejtësi mbi 80 km/h, preferoni kondicioner.
3) Udhëtoni në një ndalesë të vdekur?
Ngasja në neutral ose me tufë nuk rekomandohet. Jo vetëm që është e rrezikshme (sepse nuk mund të përshpejtoni papritur nëse duhet të shmangni diçka), por gjithashtu nuk ju kursen para. Shumica e makinave kanë sisteme elektrike që ndërpresin furnizimin me karburant sa herë që hiqni këmbën nga përshpejtuesi. Kështu që nuk keni nevojë të bëni asgjë tjetër.
4) A kursen karburantin kontrolli i lundrimit?
Cruise control, butoni që e mban makinën me një shpejtësi konstante pa pasur nevojë shoferi të shkelë gazin, konsiderohet një mënyrë e mirë për të kursyer karburantin, sepse shmang përshpejtimet e shpeshta dhe frenimin e papritur.
Por, kjo është e vërtetë vetëm në një autostradë, ku nuk ka kthesa apo kodra të shpeshta.
5) A rrit konsumin e karburantit presioni i gabuar i gomave?
Gomat e shfryra përdorin më shumë gaz, prandaj duhet t’i kontrolloni rregullisht gomat, veçanërisht përpara se të niseni për një udhëtim të gjatë. Presioni i saktë tregohet në manualin e prodhuesit.
Nëse po transportoni më shumë njerëz ose ngarkesë, është më mirë të fryni gomat afër kufirit të sipërm të diapazonit të rekomanduar. Por mos harroni se sa më e lehtë të jetë makina, aq më pak digjet. Nëse keni peshë të tepërt në bagazh, është më mirë ta hiqni atë.