Kërkimet në anijen “Euroferry Olympia” për vendndodhjen e 10 të zhdukurve vazhdojnë të jenë në vazhdim nga ekuipazhe të specializuara dhe drejtues të EMAK .
Në brendësi të anijes nuk ka flakë, por tym, ndërsa anija është drejtuar me rimorkio në zonën detare në veri të Korfuzit, ku rimorkiatorët vazhdojnë të lëshojnë ujë për të ftohur sipërfaqet metalike dhe për të ulur temperaturat.
Kushtet në të cilat punojnë ekipet e shpëtimit janë veçanërisht të vështira për shkak të temperaturave ekstreme dhe gazrave të rrezikshëm që lëshohen. Indikative janë edhe fotot ekskluzive të publikuara sot nga kathimerini.gr, të cilat tregojnë fatkeqësinë e shkaktuar.
Për hetimet, siç sqarojnë burime të mirëinformuara në kathimerini.gr, ato vazhdojnë pa ndërprerje, por ajo që e vështirëson punën e ekipeve të shpëtimit është përveç temperaturave të mëdha, vëllimi shumë i madh i anijes.
“Hulumtimi që është bërë është i gjerë. Megjithatë, ka pjesë të anijes që duhen ‘relaksuar’ në mënyrë që shpëtimtarët të hyjnë. Kryesisht në pjesën e pasme të anijes dhe të ulët, pra aty ku ka rënë zjarri. Po flasim për 1000 gradë Celsius. Përveç kësaj, ka gazra të ngjeshur që, kur të gjejnë oksigjen, do të fillojnë të krijojnë shpërthime të vogla. “Njerëzit operojnë në këto vende për 15, 20 minuta dhe tërhiqen për shkak të kushteve ekstreme”, thanë ata karakteristikë.
Të njëjtat burime shpjeguan më pas se pas vendndodhjes, dje të dielën, të 21-vjeçarit bjellorus në skajin e anijes, ka pasur një mobilizim të madh pasi pas shpëtimit të tij, burri tha se kishte dëgjuar njerëz të tjerë që bënin thirrje për ndihmë. , megjithatë nga Kërkimet në vendngjarje nuk gjetën as të gjallë e as të vdekur.
“Në vendin ku u gjet 21-vjeçari u krye një kontroll i madh, por nuk u gjet asnjë. Vendi u bë gjethe dhe pendë, por pa dobi. Ndoshta njerëzit u zhvendosën në një vend tjetër. Megjithatë, kërkimi do të vazhdojë derisa anija të kontrollohet pak nga pak. “Do të kishte qenë shumë më mirë nëse ai do të kishte dalë në breg sepse në këtë mënyrë do të kishte më shumë hyrje për shpëtuesit,” vunë në dukje ata.
Duhet theksuar se forca e EMAK-ut, e cila tashmë ndodhet në pikën ku ankorohet anija, pritet të përforcohet sot nga 42 zjarrfikës me përvojë, të cilët do të operojnë në të gjithë anijen për lokalizimin e të zhdukurve.
Nuk përjashtohet mundësia që të tentohet të hapen dyert e garazheve të anijes, ku dyert janë të papërshkueshme nga zjarri dhe të mbyllura.
/5Pyetjet.al