-sidi education-spot_img
14.5 C
Tirana
-sidi education-spot_img

Sa të çuditshëm dhe frikësues, zbuloni listën e aeroporteve që të fusin të dridhurat

Kryesoret

Kur u ndërtua një aeroport në ishullin e Shën Helenës në mes të Atlantikut (sipër), ai fillimisht u quajt aeroporti “më i padobishëm në botë”. Kjo për shkak se prerja e erës në pistën buzë shkëmbit fillimisht e bëri të rrezikshme uljen.

Sot aeroporti është në funksion, por është një kategori C, që do të thotë se pilotët duhet të trajnohen posaçërisht për të ulur atje. Nuk është i vetmi, më poshtë do të gjeni aeroportet më të çuditshme në botë.

Madeira, Portugali

Madeira është famëkeqe për uljet me gunga -- të cilat agjëruesve u pëlqen t'i shikojnë.

Ata që shkojnë me pushime në Madeira e dinë se ishulli është i famshëm për ulje të vështira. Afërsia e aeroportit me terrenin e lartë do të thotë turbulenca. Pista përfundon në skajin e shkëmbit në të dyja anët, por fatmirësisht është e ulët, me një rrugë poshtë saj. Avgeeks janë aq të dashur për Madeira sa që aeroporti ka ndërtuar një platformë pranë pistës për të parë pilotët duke e dhënë atë më të mirën.

Leh, Indi

Fluturimet për në Leh janë planifikuar vetëm për mëngjes.

Aeroporti i 23-të më i lartë në botë nuk tingëllon shumë i lartë… derisa të kuptoni se aeroporti Leh ndodhet në 10,682 këmbë mbi nivelin e detit. I rrethuar nga male, me një pistë të shkurtër, është i rrethuar nga erëra të forta pasdite, që do të thotë se fluturimet janë të kufizuara vetëm në mëngjes. Aeroplanët e gjerë dhe të rëndë nuk lejohen, dhe të gjithë pilotët që zbarkojnë këtu marrin trajnim special.

Sint Maarten

Plazhuesit marrin një pamje fantastike të avionëve që ulen në Sint Maarten.

Mediat sociale janë plot me pamje të avionëve që zbarkojnë në aeroportin e Karaibeve. Kjo për shkak se pista kthehet drejt në një plazh, që do të thotë se aeroplanët hyjnë për të ulur pikërisht lart. Edhe pse duket argëtuese, është diçka e rrezikshme në vitin 2017, një grua u vra nga një shpërthim i motorit të avionit teksa ishte varur në gardhin e aeroportit me turistë të tjerë të veshur me rroba banje. Për ata që janë në bord, ngritja është pak më e frikshme se ulja pasi ju drejtoheni drejt malit që ngrihet pas aeroportit.

Paro, Butan

Avionët mund të ulen vetëm gjatë ditës në Paro.

Me konsol 7,364 këmbë mbi nivelin e detit, Paro është aeroporti i vetëm ndërkombëtar i Butanit — megjithatë pak pilotë lejohen të zbarkojnë atje, kaq e ndërlikuar është qasja. Uljet lejohen vetëm në kushte të mira shikueshmërie (për fillim, drita e ditës) sepse nuk ka radar, kështu që avionët duhet të bëjnë një afrim manual. Ata gjithashtu duhet të endin midis kodrave dhe shtëpive përpara se të përkulen në pistë.

London City, MB

Avionët zhyten rreth Canary Wharf përpara se të zbarkojnë ndjeshëm në London City.

Të fluturosh drejt e mbi një kryeqytet për në tokë është një ndjenjë e pazakontë këto ditë, por duke zbritur në qytetin e Londrës, do të rrokullisesh rreth rrokaqiejve të qytetit të Londrës, do të ulesh rreth Canary Wharf dhe do të ulesh në një kënd kaq të pjerrët sa të kesh ndjenjën e të qenit në një helikopter. Ngritja është po aq gjallëruese.

Aeroporti Kombëtar Reagan, SHBA

Avionët kalojnë horizontin e DC kur ulen në aeroportin Ronald Reagan.

Në qershor 2021, kur një aeroplan i Frontier Airlines rrëshqiti nga pista në aeroportin Ronald Reagan të DC, një pasagjer e përshkroi atë si “pak të frikshëm”. Por nuk është e nevojshme të përfshiheni në një incident për të arritur zvarritjet deri këtu — kthesat e forta që bëjnë avionët pranë lumit Potomac për t’u rreshtuar me pistën dhe shmangia e zonave të ndaluara për fluturime në të gjithë qytetin, e bëjnë këtë një i ndërlikuar për pilotët.

/5pyetjet.al

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Më tepër

- Advertisement -spot_img

Lajmet e fundit