Inovacioni dhe risia e Instagram, Threads duket se pasi një kulm prej 49 milionë përdoruesve aktivë në ditë ka filluar të humbë interesin e ndjekësve.
Këtë e ka raportuar një sondazhi i Similarweb dhe Sensor Tower ku thihet se angazhim ka arritur vlerën më të ulët që nga fillimi i tij.
Mark Zuckerberg nuk duket i shqetësuar, por kompania Menlo Park duhet të shtojë veçori të tjera për të rritur mbajtjen.
Trendi negativ kishte filluar tashmë dy javë pas lançimit. Rreth një muaj më vonë, të dhënat e zbuluara nga Similarweb dhe Sensor Tower konfirmojnë se Threads ka humbur interesin midis përdoruesve, pavarësisht procedurës së thjeshtuar të regjistrimit (vetëm një llogari në Instagram).
Nga dita e lançimit deri më 31 korrik, Sensor Tower pati një rënie prej 82% në numrin e përdoruesve aktivë ditorë.
Shërbimi aksesohet nga rreth 8 milionë përdorues në ditë. Numri i lançimeve të aplikacioneve dhe koha e shpenzuar në mediat sociale gjithashtu ranë.
Përdoruesit e hapin aplikacionin më pak se 3 herë në ditë dhe qëndrojnë në internet vetëm për rreth 2.9 minuta.
Sipas Sensor Tower, numri i përdoruesve aktivë ditorë po zvogëlohet me rreth 1% në ditë. Të dhëna të ngjashme u mblodhën nga Similarweb: 11 milionë përdorues aktivë që nga 29 korriku.