Udhëheqësit e lartë të Kinës dhe Shteteve të Bashkuara do të diskutojnë platformën e mediave sociale në Spanjë javën e ardhshme.
Afati i fundit që aplikacioni popullor të gjejë një blerës jo-kinez ose të ndalohet në Shtetet e Bashkuara është 17 shtatori, pasi Presidenti Donald Trump e zgjati atë për herë të tretë.
Të premten, ministria e tregtisë e Pekinit i bëri thirrje Uashingtonit të “punojë me Kinën bazuar në respekt të ndërsjellë dhe konsultime të barabarta, për të zgjidhur shqetësimet e njëri-tjetrit përmes dialogut dhe për të gjetur një zgjidhje për problemin”, sipas një deklarate.
Kjo do të ndihmonte në sigurimin e një “mjedisi biznesi të drejtë dhe jo-diskriminues për ndërmarrjet kineze, përfshirë TikTok, që të vazhdojnë të operojnë në Shtetet e Bashkuara”, tha ajo.
Dhe kjo do të promovonte lidhje ekonomike “të shëndetshme dhe të qëndrueshme” Kinë-SHBA, shtoi ministria.