Tymi filloi të dilte nga një kuti ndërsa u zbulua “pjata e vitit” në Japoni.
Por nuk ishte një skumbri i lyer bukur apo një ëmbëlsirë e veçantë, por vetëm disa ushqime të ngrira.
Çdo vit, Instituti Kërkimor Gurunavi, i cili drejton një faqe interneti të njohur që lejon përdoruesit të kërkojnë restorantet më të mira në të gjithë Japoninë, kurorëzon një “pjatë të vitit”.
Çmimi synon të nxjerrë në pah tendencat në zhvillim të ushqimit në Japoni.
Fituesit e mëparshëm përfshinin “ushqimet me bazë bimore” dhe “gatimet kineze”. Por fituesi i këtij viti thekson se sa shumë ka ndikuar pandemia Covid-19 tek japonezët dhe zakonet e tyre të të ngrënit.
Instituti thotë se pandemia ka bërë që më shumë restorante të ngrijnë pjatat e tyre, kryesisht për ushqim. Metodat e ngrirjes së shpejtë kanë lejuar kuzhinierët të ruajnë integritetin e pjatës, me disa madje duke i dhënë sushi të ngrirë.
Shuma mesatare e parave të shpenzuara për ushqime të ngrira për familje u rrit me 20% nga viti 2019 në 2021, sipas të dhënave nga Ministria e Punëve të Brendshme të Japonisë.
Aeon, një nga zinxhirët më të mëdhenj të dyqaneve ushqimore në vend, hapi një dyqan të specializuar ushqimesh të quajtur @Frozen në gusht. Ajo shet mbi 1500 opsione ushqimesh të ngrira