Një marrëveshje për ndërtimin e një tuneli hekurudhor ndërkufitar u nënshkrua nga Ministri bullgar i Transportit, Grozdan Karadzov dhe homologu i tij i Maqedonisë së Veriut, Aleksandar Nikoloski, në stacionin hekurudhor të Guesevos, i vendosur në kufirin e të dy vendeve, në anën bullgare.
Gjatësia e tunelit do të jetë afërsisht 2.4 kilometra, gjysma e të cilit do të jetë e vendosur në territorin e Bullgarisë dhe gjysma tjetër në territorin e Maqedonisë së Veriut. Ndërtimi i tij, siç u deklarua nga Ministrat e Transportit të të dy vendeve, do të kontribuojë në zhvillimin ekonomik të rajonit dhe do të forcojë integrimin e rrjeteve të transportit në nivel të BE-së dhe NATO-s.
Kjo marrëveshje ka ardhur pas 100 vitesh me vonesë.
Ministri i Transportit i Bullgarisë vuri në dukje se lidhja ndërkufitare e vendit të tij me Maqedoninë e Veriut është vonuar për 100 vjet. “Filloi më shumë se 100 vjet më parë dhe tani pritet të përfundojë brenda dy viteve. Kjo është një ëndërr e kahershme, një projekt jashtëzakonisht i dëshirueshëm për të gjithë bashkatdhetarët tanë, veçanërisht për ata që, kur hekurudha mbërriti këtu (red. në kufirin e Bullgarisë me Maqedoninë e Veriut) në vitin 1942, të gjithë shpresonin se do të vazhdonte. Por që nga viti 1942 – 83 vjet më vonë – ajo ka mbetur deri më tani, në këtë stacion”, tha Grozdan Karadzov, gjatë nënshkrimit të marrëveshjes për ndërtimin e tunelit hekurudhor.
Të dy vendet nuk kanë ende një lidhje hekurudhore, pasi në anën e Maqedonisë së Veriut, mbetet ndërtimi i një linje hekurudhore prej rreth 65 km, deri në kufirin me Bullgarinë. Ndërtimi i këtij seksioni të linjës hekurudhore deri në kufirin me Bullgarinë pritet të përfundojë në vitet e ardhshme, megjithëse ka disa vonesa. Në anën bullgare, ekziston një rrjet hekurudhor funksional deri në kufirin me Maqedoninë e Veriut. Vërehet se në të kaluarën, ndërtimi i këtij tuneli hekurudhor ka qenë objekt i një përballjeje të ashpër midis qeverive të dy vendeve, të cilat kanë akuzuar njëra-tjetrën për vonesa në ndërtimin e projektit dhe aspektin e tij financiar. Ndërtimi i tunelit financohet, në një pjesë të madhe, nga BE-ja.
Marrëdhëniet e tensionuara politike mes këtyre vendeve kanë qenë ndër vite.
Bullgaria dhe Maqedonia e Veriut kanë marrëdhënie të tensionuara politike, për shkak të “vetos” së Sofjes në fillimin e negociatave të pranimit të Shkupit me BE-në. Marrëveshja për ndërtimin e tunelit hekurudhor midis Bullgarisë dhe Maqedonisë së Veriut u mirëprit nga Presidenti i Këshillit Evropian, Antonio Costa.
“Përshëndes nënshkrimin e marrëveshjes për ndërtimin ndërkufitar të tunelit të Korridorit 8 midis Bullgarisë dhe Maqedonisë së Veriut, një hap i madh përpara në bashkëpunimin midis dy vendeve që promovon marrëdhënie të mira fqinjësore. Përveç zhvillimit të lidhjeve dypalëshe, hekurudha e re do të forcojë prosperitetin rajonal dhe sigurinë tonë të përbashkët”, tha Antonio Costa në një postim në rrjetet sociale.








